tirsdag den 29. januar 2013

Stille og rolig mandag, du ved

"Planen for imorgen: gøre lidt rent, hygge med datteren, handle. Og ja, så skal jeg jo NOK også lige have noget lækkert lingerie og hofteholdere og den slags forbandet liderligt dims på, stille og rolig mandag, du ved ♥". Ordene er ordjonglør og komiker Keith Thomas Lohses fra gårsdagens vægopdatering på facebook. Syntes de gik meget godt i spænd med Lottes seneste maleri: "Oh dear".
Til dem af jer, der endnu ikke kender Keith, er her et lille uddrag fra et interview fra Euroman: Hvad er det ærligste, du nogensinde har skrevet?? "Den er svær. Jeg bestræber mig jo faktisk altid på at være ærlig. Eller i hvert fald på kun at skrive om shit, jeg selv har oplevet eller følt, så det ikke bliver sådan noget fortænkt, kunstnerisk fims. Men for starters: alle de gange jeg har skrevet "jeg elsker dig, det GØR jeg virkelig. Hende der med brysterne fra i lørdags, betyder absolut ingenting!", har jeg TOTALT ment det. Og så skrev jeg en pissesørgelig lille hudløs tekst efter min mors død. Men du ved, hvad er 'ærlighed' anyways? Det må andre besvare, lidt ligesom hvis du skal købe en ældre bil hos en brugtvognsforhandler: du skal tro på din egen mavefølelse, fordi du VED han vil sælge, og at han vil sige hvad som helst i verden for at lykkes med det."

Ingen kommentarer:

Send en kommentar